Zespół Szkolno-Przedszkolny im. Romualda Traugutta w Grzymiszewie

AKTUALNOŚCI

Zmagania z gramatyką języka angielskiego w naszej szkole

2017-05-17

6 maja 2017 roku  już po raz czwarty uczniowie sześciu szkół  podstawowych z powiatu tureckiego przyjechali do naszej szkoły, aby w majowe popołudnie przystąpić do testu gramatycznego z języka angielskiego w ramach Międzyszkolnego Konkursu Języka Angielskiego...

Uroczystość z okazji Święta Flagi Rzeczypospolitej Polskiej oraz 226 rocznicy uchwalenia Konstytucji 3 maja.

2017-05-10

„Polska - Ojczyzna...

Kraina, która się w sercu zaczyna”.

Apel – zorganizowany metodą projektu – przypomniał społeczności szkolnej ważne wydarzenia historyczne. Każda z klas przygotowała cząstkę tego spotkania. Dopiero prezentacja wszystkich stworzyła całość.

Spotkanie autorskie – Paweł Beręsewicz

2017-05-03

W czwartek – 27 kwietnia – w ramach akcji „Z książką na walizkach” odbyło się spotkanie z pisarzem Panem Pawłem Beręsewiczem. Zorganizowane zostało ono w naszej szkole w ramach współpracy z Wydawnictwem Literatura, Powiatową Biblioteką Publiczną w Turku oraz Miejsko – Gminną Biblioteką w Tuliszkowie...

Wycieczka "Odkrywamy karkonoskie tajemnice"

2017-04-28

W dniach od 18 do 22 kwietnia bieżącego  roku 49 uczniów z klas: IVa, Va, Vb, VIa, VIb wraz z opiekunami: B. Grzelak, L. Darul, W. Wasela i R.Rosińskim uczestniczyło w wycieczce „Odkrywamy karkonoskie tajemnice”.  Wczesnym rankiem we wtorek udaliśmy się do Szklarskiej Poręby, gdzie czekał na nas przewodnik pan Zbigniew Bogaczyk. Mimo zimowej aury zobaczyliśmy dwa wodospady Szklarki i Kamieńczyka oraz obejrzeliśmy ręczną produkcję wyrobów ze szkła w Hucie Leśnej.  Odbyliśmy podróż autokarem przejeżdżając przez zakręt śmierci. Po zwiedzaniu przyjechaliśmy do ośrodka noclegowego „Revita” w Szklarskiej Porębie.

WIZYTA W BIBLIOTECE PEDAGOGICZNEJ I MUZEUM W TURKU

2017-04-24

W dniach 19 i 20 kwietnia odwiedziliśmy w Turku Filię Publicznej Biblioteki Pedagogicznej w Koninie oraz Muzeum Miasta Turku im. Józefa Mehoffera. Podczas wizyty w bibliotece panie bibliotekarki zapoznały nas z tematem dotyczącym prawdziwych wartości w życiu człowieka. Celem zajęć było  wspieranie uczniów w poszukiwaniu wartości, jakimi powinni kierować się w życiu.